ADBM

Serwis

dla Dyrektorów Serwisu

Zwiększ kompetencje

w zarządzaniu działem posprzedaży

Zgłoś udział

LIDER PROJEKTU

WOJCIECH KORDALEWSKI

zaprasza do Dealer Akademii

Zoptymalizuj produktywność.

Zwiększ sprzedaż roboczogodzin.
Ogranicz martwy stok części.

Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin

Zwiększ kompetencje

w zarządzaniu działem posprzedaży

Sprawdź, czego się dowiesz

Zoptymalizuj produktywność.
Zwiększ sprzedaż roboczogodzin.

Ogranicz martwy stok części.

Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin

Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin

LIDER PROJEKTU

WOJCIECH KORDALEWSKI

zaprasza do Dealer Akademii

Poznaj szczegóły i zapisz się!

Ruszyły zapisy na 6.edycję.

START zajęć: 18 marca 2022


Ruszyły zapisy na 6.edycję.


START zajęć:
18 marca 2022

Chcę poznać więcej opinii

Zastanawiasz się czy warto?
Poznaj opinie uczestników poprzednich edycji
!

absolwentów Akademii

ponad 120

Chcę zgłosić swój udział w ADBM

Dołącz do grona

absolwentów Akademii

Dyrektorzy

dealerskich działów posprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

Kierownicy

działów

serwisu

Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem serwisu

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym

4 zjazdy, 8 pełnych dni warsztatowych

Najwięksi eksperci i praktycy

polskiego rynku dealerskiego

Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?

Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?

Korzyści z udziału w Akademii Business Management

1

Zoptymalizujesz koszty i zwiększysz
marżowość serwisu mechanicznego

2

Dowiesz się w jaki sposób zminimalizować nieprzepracowane godziny w grafiku
serwisu i
zwiększyć produktywność

3

Usprawnisz pracę działu części zamiennych
i
zmniejszysz martwy stok

4

Zaczniesz planować ilość sprzedanych roboczogodzin nie tylko w serwisie mechanicznym, ale również blacharsko-lakierniczym

Czego dowiesz się podczas zajęć w Akademii ?

  • Ilu doradców? Ilu mechaników? Jak zoptymalizować strukturę działu? Jakie są optymalne proporcje zatrudnienia?
  • Jak zoptymalizować koszty i zwiększyć zyski w serwisie mechanicznym i blacharsko-lakierniczym?
  • Jak przygotować budżet poszczególnych działów serwisowych w oparciu o twarde dane i wskaźniki?
  • W jaki sposób zwiększyć ilość sprzedawanych roboczogodzin poprzez minimalizację buforów w grafiku zapisów?
  • Jak zaplanować sprzedaż w serwisie mechanicznym?
  • Co zrobić by zwiększyć liczbę roboczogodzin sprzedawanych na zlecenie?
  • W jaki sposób zaplanować ilość sprzedanych roboczogodzin nie tylko w serwisie mechanicznym, ale również blacharsko-lakierniczym?
  • Jaki system pracy zmianowej będzie optymalny dla Twojego serwisu?
  • Doradca czy mechanik? Jak wybrać właściwego mistrza serwisu?
  • Jak ułożyć system wynagrodzeń by był satysfakcjonujący dla pracowników, a jednocześnie przynosił dobre efekty dla działu?
  • Z jakich parametrów należy rozliczać mechaników a z jakich doradców serwisowych?
  • Jak usprawnić system zapisów do serwisu mechanicznego i blacharsko-lakierniczego?
  • Jak zaplanować sezonowość w działach posprzedaży i zmaksymalizować zyski w najsłabszych miesiącach?
  • W czym pomoże pre-picking w dziale części?
  • Jaką wartość wskaźnika rotacji magazynu części należy uznać za satysfakcjonującą?
  • Jakie działania podjąć, by jak najszybciej pozbyć się złogów z magazynu i zminimalizować straty?
  • Na podstawie jakich parametrów zaplanować ilość sprzedanych roboczogodzin przez serwis blacharsko-lakierniczy?
  • Jak dzięki funkcjom Excela przygotować raporty do analizy wyników działu i prosto przygotować z nich efektowny graficznie raport?
  • W jaki sposób dzięki tabelom przestawnym analizować efektywność pracy poszczególnych mechaników?

Program

Harmonogram

ZJAZD 1.

Dzień 1.

Wojciech Kordalewski / Marek Konieczny


Zarządzanie serwisem mechanicznym - organizacja struktury działu

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

Andrzej Sadowski


Zarządzanie działem części zamiennych

(Wykład z elementami case studies)




Andrzej Sadowski


Zarządzanie działem części zamiennych

(Wykład z elementami case studies)


Piotr Majcher


Excel w dealerskim serwisie

(Trening doskonalenia umiejętności)


Jesteś zainteresowany również

Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?

Sprawdź szczegóły

Dzień 2.

18-19 MARCA 2022

ZJAZD 2.

8-9 KWIETNIA 2022

ZJAZD 3.

27-28 MAJA 2022

ZJAZD 4.

24-25 CZERWCA 2022

ADBM

Sprzedaż

dla Dyrektorów Sprzedaży

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem mechanicznym - planowanie sprzedaży, zarządzanie działem

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem mechanicznym - systemy wynagrodzeń, obsługa klienta

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

dzień 1.

dzień 2.

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem mechanicznym - planowanie sprzedaży, zarządzanie działem

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

dzień 1.

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie serwisem mechanicznym - systemy wynagrodzeń, obsługa klienta

(Wykład z elementami ćwiczeń)


ym

dzień 2.

dzień 1-2.

dzień 1-2.

Opinie absolwentów

„Krótka rekomendacja – najbardziej merytoryczne i praktyczne szkolenie dla dealerów dostępne na polskim rynku. Praktyczne warsztaty i kompendium wiedzy do wprowadzenia natychmiast w dealerstwie. Polecam!."

Jacek Sowa
Dyrektor zarządzający, Ford Auto Styl

„Znakomite szkolenie dla wszystkich osób zarządzających poszczególnymi działami. Wzięcie udziału w Akademii przez dyrektorów marek i poszczególnych działów było świetnym pomysłem!"

Daniel Bartel
Dyrektor zarządzający, Zdunek KMJ

„Z przyjemnością rekomenduję wszystkim udział w Akademii. Duża wiedza merytoryczna prowadzących, wiele praktycznych przykładów i gotowych do wdrożenia w firmie rozwiązań. Bardzo ciekawe zajęcia na wysokim poziomie. Polecam udział w Akademii wszystkim zarządzającym dealerskimi serwisami. Zwłaszcza ludziom z wieloletnim doświadczeniem w branży, by mogli spojrzeć na swój dział z nieco innej perspektywy.

Leszek Pińkowski
Dyrektor obsługi posprzedażnej, Decar

Tak uczestnicy ostatniej edycji ADBM dla Dyrektorów Sprzedaży ocenili poziom zadowolenia i przydatności pozyskanej wiedzy w codziennej pracy!

Wykładowcy

Wojciech Kordalewski

Michał Wąsik

Marek Konieczny

Andrzej Sadowski

Krzysztof Sosnowski

Anna Małecka

Piotr Majcher

Lider

projektu

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.

Praktyk i ekspert od zarządzania flotą. W branży od 1996 r. Wprowadzał na polski rynek czołowych graczy CFM (Hertz Leasing, Prime Car Management, ING Car Lease, Alphabet Polska). Wyróżniany w prestiżowych branżowych zestawieniach („Ludzie Dekady Branży Flotowej”, „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”). Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Obecnie partner w Total Fleet Solutions, polskiej firmie konsultingowej z obszaru szeroko rozumianego zarządzania flotą samochodową. Wieloletni wykładowca i prelegent.

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.

Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału. Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.

Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, jak również importerom i producentom samochodów.

Kryteria naboru

Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu bądź wyższym.

Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Formularz zgłoszeniowy

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 890 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.

* Cena obejmuje: uczestnictwo w czterech dwudniowych sesjach szkoleniowych,
materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

* Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

Zgłaszam udział w:

__________________________

Dane do faktury:

Dane zgłaszającego:

Uwagi:

* Regulamin dostępny jest tutaj

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Informacje organizacyjne

Hotel Airport Okęcie****

Warszawa, ul. 17 Stycznia 24

Lokalizacja

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona

Ograniczona liczba uczestników!

Udział w szkoleniu obejmuje:

- materiały szkoleniowe

- lunch i serwis kawowy

- certyfikat ukończenia Akademii

Cena uczestnictwa:

8900 zł netto + VAT

Zgłaszam udział

do 20 osób

Sprawdź szczegóły

Jesteś zainteresowany również

Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?

Sprzedaż

dla Dyrektorów Sprzedaży

ADBM

Dealer Akademia w obiektywie


Kontakt


Jakub Konieczny

882 168 648

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz