Ruszyły zapisy do Akademii Dealer Business Management dla Dyrektorów Serwisu!


Zaczynamy już w lutym 2022.


Poznaj szczegóły i zapisz się!

Kto powinien uczestniczyć w Akademii?

Osoby zarządzające dealerskimi działami serwisu

Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem serwisu

Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?

Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym

4 zjazdy, 8 pełnych dni warsztatowych

Najwięksi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego

Czego dowiesz się podczas cyklu zajęć? - cele szczegółowe

  • Po jakim czasie w magazynie dana część powinna zostać uznana za nierotującą?
  • Jakie czynniki uwzględnić w profilowaniu struktury stoku?
  • Jakie działania podjąć, by jak najszybciej pozbyć się złogów z magazynu i zminimalizować straty?
  • Jaki jest maksymalny „bezpieczny” udział złogów magazynowych w dziale części?
  • Jaką wartość wskaźnika rotacji magazynu części należy uznać za satysfakcjonującą?
  • Ilu magazynierów, ilu mechaników? Właściwe proporcje zatrudnienia
  • W czym pomoże pre-picking?
  • Z jakimi korzyściami wiąże się zatrudnienie szefa działu części?
  • Jakie powinny być kompetencje doradców serwisowych?
  • Doradca czy mechanik – jak wybrać właściwego mistrza serwisu?
  • W jaki sposób określić optymalną strukturę serwisu?
  • Który system pracy zmianowej będzie idealny dla Twojego serwisu?

Program

Zjazd 1

Zarządzanie serwisem mechanicznym

(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)


Wojciech Kordalewski/ Marek Konieczny

LUTY 2022

Dzień 1

Harmonogram

Zarządzanie serwisem mechanicznym
(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)


Wojciech Kordalewski

LUTY 2022

Dzień 2

Zjazd 2

Zarządzanie serwisem mechanicznym - systemy wynagrodzeń, obsługa klienta w serwisie

(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)

((Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)

Wojciech Kordalewski

MARZEC 2022

Excel w dealerskim serwisie

(Trening doskonalenia umiejętności)


Piotr Majcher

MARZEC 2022

Zjazd 3

Zarządzanie działem części zamiennych

(Wykład z elementami case studies)


Andrzej Sadowski

KWIECIEŃ 2022

Zarządzanie działem części zamiennych

(Wykład z elementami case studies)


Andrzej Sadowski

KWIECIEŃ 2022

Zjazd 4

Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym

(Wykład z elementami zajęć praktycznych)


Wojciech Kordalewski

MAJ 2022

Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym

(Wykład z elementami zajęć praktycznych)


Wojciech Kordalewski

MAJ 2022

Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?

Sprawdź szczegóły

Wykładowcy

Wojciech Kordalewski

Michał Wąsik

Marek Konieczny

Andrzej Sadowski

Krzysztof Sosnowski

Anna Małecka

Piotr Majcher

Lider projektu

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.

.Praktyk i ekspert od zarządzania flotą. W branży od 1996 r. Wprowadzał na polski rynek czołowych graczy CFM (Hertz Leasing, Prime Car Management, ING Car Lease, Alphabet Polska). Wyróżniany w prestiżowych branżowych zestawieniach („Ludzie Dekady Branży Flotowej”, „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”). Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Obecnie partner w Total Fleet Solutions, polskiej firmie konsultingowej z obszaru szeroko rozumianego zarządzania flotą samochodową. Wieloletni wykładowca i prelegent.

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.

Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału. Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.

Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, jak również importerom i producentom samochodów.

Kryteria naboru

Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu bądź wyższym.

Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Formularz zgłoszeniowy

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 890 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.

* Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

* Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

Zgłaszam udział w:
__________________________
Dane do faktury:
Dane zgłaszającego:
Uwagi:

* Regulamin dostępny jest tutaj

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Informacje organizacyjne

Hotel Airport Okęcie****

Warszawa, ul. 17 Stycznia 24

Lokalizacja

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona

Ograniczona liczba uczestników

Cena uczestnictwa:

8900 zł netto + VAT

Zgłaszam udział

Udział w szkoleniu obejmuje

- materiały szkoleniowe

- lunch i serwis kawowy

- certyfikat ukończenia Akademii

Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?

Sprawdź szczegóły

Opinie absolwentów

4,72/5

Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów serwisu

Daniel Bartel
Dyrektor Zarządzający, Zdunek KMJ

„Znakomite szkolenie dla wszystkich osób zarządzających poszczególnymi działami. Wzięcie udziału w Akademii przez dyrektorów marek i poszczególnych działów było świetnym pomysłem..”

„ Krótka rekomendacja – najbardziej merytoryczne i praktyczne szkolenie dla dealerów dostępne na polskim rynku. Praktyczne warsztaty i kompendium wiedzy do wprowadzenia natychmiast w dealerstwie. Polecam!"

Jacek Sowa

Dyrektor Zarządzający, Ford Auto Styl

„ Z przyjemnością rekomenduję wszystkim udział w Akademii. Duża wiedza merytoryczna prowadzących, wiele praktycznych przykładów i gotowych do wdrożenia w firmie rozwiązań. Bardzo ciekawe zajęcia na wysokim poziomie. Polecam udział w Akademii wszystkim zarządzającym dealerskimi serwisami. Zwłaszcza ludziom z wieloletnim doświadczeniem
w branży, by mogli spojrzeć na swój dział z nieco innej perspektywy.”

Leszek Pińkowski

Dyrektor Obsługi Posprzedażnej, Decar

„Jasno i czytelnie przedstawiono najważniejsze aspekty zarządzania serwisem. Odświeża
i poszerza wiedzę na temat zarządzania działem posprzedaży, i pomaga w jej stosowaniu
w codziennej pracy.”

Michał Jeliński
Dyrektor serwisu, Toyota Nowakowski

Średnia ocen poziomu zadowolenia z pozyskanej wiedzy i przydatności w codziennej pracy:

Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów sprzedaży

4,84/5

„Szkolenie zawierało kompleksową wiedzę na temat zarządzania sprzedażą. Świetna okazja do poszerzenia wiedzy. Zajęcia prowadzone w miłej atmosferze, sporo przykładów praktycznych rozwiązań, dużo przydatnych materiałów szkoleniowych. Polecam, bez chwili zawahania.

Piotr Picur
Dyrektor sprzedaży, G&G Auto

„Świetne szkolenie dla nowych osób na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, a dla osób doświadczonych usystematyzowanie wiedzy. Dobrze przewidziany balans pomiędzy modułami, dużo wiedzy praktycznej – POLECAM!

Michał Mikołajczyk
Dyrektor sprzedaży, BMW Smorawiński

„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”

Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski

Akademia DBM w obiektywie

Kontakt

Jakub Konieczny

882 168 648

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz