Kolejna edycja startuje w styczniu 2022 r.
Jesteś zainteresowany udziałem?
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a poinformujemy Cię jako pierwszego o starcie zapisów!
Kto powinien uczestniczyć w Akademii?
Osoby zarządzające dealerskimi działami serwisu
Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską
Osoby przygotowujące się do zarządzania działem serwisu
Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?
Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej
Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym
4 zjazdy, 8 pełnych dni warsztatowych
Najwięksi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego
Czego dowiesz się podczas cyklu zajęć? - cele szczegółowe
Program
Zjazd 1
Zarządzanie serwisem mechanicznym
(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)
Wojciech Kordalewski/ Marek Konieczny
31.01.2020
Dzień 1
Harmonogram
Zarządzanie serwisem mechanicznym
(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)
Wojciech Kordalewski
1.02.2020
Dzień 2
Zjazd 2
Obsługa klienta w serwisie
(Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)
((Wykład z elementami ćwiczeń i warsztatów)
Wojciech Kordalewski
6.03.2020
Excel w dealerskim serwisie
(Trening doskonalenia umiejętności)
Piotr Majcher
7.03.2020
Zjazd 3
Zarządzanie działem części zamiennych
(Wykład z elementami case studies)
Andrzej Sadowski
3.04.2020
Zarządzanie działem części zamiennych
(Wykład z elementami case studies)
Andrzej Sadowski
4.04.2020
Zjazd 4
Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym
(Wykład z elementami zajęć praktycznych)
Wojciech Kordalewski
8.05.2020
Zarządzanie serwisem blacharsko-lakierniczym
(Wykład z elementami zajęć praktycznych)
Wojciech Kordalewski
9.05.2020
Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?
Wykładowcy
Wojciech Kordalewski
Michał Wąsik
Marek Konieczny
Andrzej Sadowski
Adam Kowalczyk
Anna Małecka
Piotr Majcher
Lider projektu
Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.
Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.
Ekspert w dziedzinie budowy profesjonalnych systemów F&I w stacjach dealerskich. Doświadczenie w zakresie F&I zdobywał między innymi jako osoba zarządzająca systemem F&I w Polskiej Grupie Dealerów, a także – we współpracy z innymi dealerami – pracując od 2000 roku w GE Money Bank. Zarządzał Departamentami Sprzedaży w Santander Consumer Bank S.A. oraz Volkswagen Bank Polska S.A. Posiada 10-letnie menedżerskie doświadczenie w renomowanych polskich i zagranicznych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Właściciel firmy doradczej Dealer Finance Consulting, doradzającej wielu czołowym firmom dealerskim w Polsce. Ekspert z zakresu F&I Związku Dealerów Samochodów.
Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.
Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału. Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.
Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.
Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, jak również importerom i producentom samochodów.
Kryteria naboru
Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu bądź wyższym.
Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.
Formularz zgłoszeniowy
Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.
Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 890 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.
* Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch
* Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów
* Regulamin dostępny jest tutaj
**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj
Informacje organizacyjne
Hotel Airport Okęcie****
Warszawa, ul. 17 Stycznia 24
Lokalizacja
Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona
Ograniczona liczba uczestników
Cena uczestnictwa:
8900 zł netto + VAT
Udział w szkoleniu obejmuje
- materiały szkoleniowe
- lunch i serwis kawowy
- certyfikat ukończenia Akademii
Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Sprzedaży?
Opinie absolwentów
Średnia ocen poziomu zadowolenia z pozyskanej wiedzy i przydatności w codziennej pracy:
Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów sprzedaży
4,89/5
„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”
Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski
4,91/5
Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów serwisu
Michał Jeliński
Dyrektor serwisu, Toyota Nowakowski
„Jasno i czytelnie przedstawiono najważniejsze aspekty zarządzania serwisem. Odświeża
i poszerza wiedzę na temat zarządzania działem posprzedaży, i pomaga w jej stosowaniu
w codziennej pracy.”
„ Z przyjemnością rekomenduję wszystkim udział w Akademii. Duża wiedza merytoryczna prowadzących, wiele praktycznych przykładów i gotowych do wdrożenia w firmie rozwiązań. Bardzo ciekawe zajęcia na wysokim poziomie. Polecam udział w Akademii wszystkim zarządzającym dealerskimi serwisami. Zwłaszcza ludziom z wieloletnim doświadczeniem
w branży, by mogli spojrzeć na swój dział z nieco innej perspektywy.”
Leszek Pińkowski
Dyrektor Obsługi Posprzedażnej, Decar
Akademia DBM w obiektywie
Kontakt