MIEJSC NA ŚCIEŻKĘ SPRZEDAŻOWĄ - BRAK!

Pozostały jeszcze ostatnie wolne miejsca na Akademię dla Dyrektorów Serwisu

Kto powinien uczestniczyć w Akademii?

Osoby zarządzające dealerskimi działami sprzedaży

Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem sprzedaży

Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?

Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym

4 zjazdy, 8 pełnych dni warsztatowych

Najwięksi eksperci i praktycy polskiego rynku dealerskiego

Czego dowiesz się podczas cyklu zajęć? - cele szczegółowe

  • Jakie są modelowe wskaźniki rotacji stoku dealera?
  • Jakie czynniki uwzględnić w profilowaniu struktury stoku?
  • Codziennie, co tydzień, co miesiąc – jak często analizować stok?
  • Sytuację których samochodów należy kontrolować ze szczególną uwagą?
  • Jakie są najważniejsze kryteria analizy stoku?
  • Z jakich źródeł pozyskiwania samochodów używanych nadal nie korzysta większość dealerów?
  • Od czego zacząć analizę skuteczności poszczególnych kanałów i dlaczego tak ważny jest rejestr wycen samochodów używanych?
  • Dlaczego profesjonalna wycena nie może trwać… zbyt krótko?
  • W jaki sposób pozyskać samochód używany, nie oferując za niego najwyższej ceny?
  • Jak pozyskiwać auta poprzez serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy, a jak od klientów ubezpieczeniowych?

Program

Harmonogram

Zjazd 1

Dzień 1

Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja struktury działu sprzedaży

(Wykład z elementami ćwiczeń)


Wojciech Kordalewski / Marek Konieczny

28.02.2020

Dzień 2

Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja procesu sprzedaży

(Wykład z elementami ćwiczeń)


Wojciech Kordalewski

29.02.2020

Zjazd 2

Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - systemy wynagrodzeń, analiza działu i konkurencji

(Wykład z elementami zajęć praktycznych)


Wojciech Kordalewski

20.03.2020

Zarządzanie personelem

(Trening umiejętności interpersonalnych)


Anna Małecka

18.04.2020

Zjazd 3

Zarządzanie sprzedażą samochodów używanych

(Wykład z elementami case studies)


Michał Wąsik

17.04.2020

Zarządzanie działem F&I i działem ubezpieczeń

(Wykład z elementami ćwiczeń)


Adam Kowalczyk

21.03.2020

Zjazd 4

Excel w dziale sprzedaży

(Trening doskonalenia umiejętności)


Piotr Majcher

22.05.2020

Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - planowanie sprzedaży, budżetowanie

(Wykład z elementami zajęć praktycznych)


Wojciech Kordalewski

23.05.2020

Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Serwisu?

Sprawdź szczegóły
Pobierz pełny program zajęć

Wykładowcy

Wojciech Kordalewski

Michał Wąsik

Marek Konieczny

Andrzej Sadowski

Adam Kowalczyk

Anna Małecka

Piotr Majcher

Lider projektu

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.

Ekspert w dziedzinie budowy profesjonalnych systemów F&I w stacjach dealerskich. Doświadczenie w zakresie F&I zdobywał między innymi jako osoba zarządzająca systemem F&I w Polskiej Grupie Dealerów, a także – we współpracy z innymi dealerami – pracując od 2000 roku w GE Money Bank. Zarządzał Departamentami Sprzedaży w Santander Consumer Bank S.A. oraz Volkswagen Bank Polska S.A. Posiada 10-letnie menedżerskie doświadczenie w renomowanych polskich i zagranicznych Towarzystwach Ubezpieczeniowych. Właściciel firmy doradczej Dealer Finance Consulting, doradzającej wielu czołowym firmom dealerskim w Polsce. Ekspert z zakresu F&I Związku Dealerów Samochodów.

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.

Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału. Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.

Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, jak również importerom i producentom samochodów.

Kryteria naboru

Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu bądź wyższym.

Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Formularz zgłoszeniowy

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 890 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.

* Cena obejmuje: uczestnictwo w dziewięciu dwudniowych sesjach szkoleniowych i jednodniowej sesji egzaminacyjnej, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

* Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów

Zgłaszam udział w:
__________________________
Dane do faktury:
Dane zgłaszającego:
Uwagi:

* Regulamin dostępny jest tutaj

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Informacje organizacyjne

Hotel Airport Okęcie****

Warszawa, ul. 17 Stycznia 24

Lokalizacja

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona

Ograniczona liczba uczestników

Cena uczestnictwa:

8900 zł netto + VAT

Zgłaszam udział

Udział w szkoleniu obejmuje

- materiały szkoleniowe

- lunch i serwis kawowy

- certyfikat ukończenia Akademii

Jesteś zainteresowany również Akademią dla Dyrektorów Serwisu?

Sprawdź szczegóły

Opinie absolwentów

Średnia ocen poziomu zadowolenia z pozyskanej wiedzy i przydatności w codziennej pracy:

Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów sprzedaży

4,89/5

„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”

Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski

4,91/5

Akademia Dealer Business Management dla dyrektorów serwisu

Michał Jeliński
Dyrektor serwisu, Toyota Nowakowski

„Jasno i czytelnie przedstawiono najważniejsze aspekty zarządzania serwisem. Odświeża
i poszerza wiedzę na temat zarządzania działem posprzedaży, i pomaga w jej stosowaniu
w codziennej pracy.”

„ Z przyjemnością rekomenduję wszystkim udział w Akademii. Duża wiedza merytoryczna prowadzących, wiele praktycznych przykładów i gotowych do wdrożenia w firmie rozwiązań. Bardzo ciekawe zajęcia na wysokim poziomie. Polecam udział w Akademii wszystkim zarządzającym dealerskimi serwisami. Zwłaszcza ludziom z wieloletnim doświadczeniem
w branży, by mogli spojrzeć na swój dział z nieco innej perspektywy.”

Leszek Pińkowski

Dyrektor Obsługi Posprzedażnej, Decar

Akademia DBM w obiektywie

Kontakt

Jakub Konieczny

882 168 648

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz