ADBM

Sprzedaż

dla Dyrektorów Sprzedaży

Zwiększ kompetencje

w zarządzaniu działem handlowym

Zgłoś udział

LIDER PROJEKTU

WOJCIECH KORDALEWSKI

zaprasza do Dealer Akademii

Zwiększ marżowość.

Zoptymalizuj system wynagrodzeń.

Popraw wyniki działu używanych.

Będąc dealerskim prezesem odpowiadał rocznie za sprzedaż ponad 15 tys. aut i 265 tys. roboczogodzin

ADBM

Zwiększ kompetencje

w zarządzaniu działem handlowym

Zwiększ marżowość.

Zoptymalizuj system wynagrodzeń.
Popraw wyniki działu używanych.

Wojciech Kordalewski

zaprasza do Dealer Akademii

LIDER PROJEKTUSK

Sprawdź, czego się dowiesz

ZAKOŃCZYLIŚMY AKADEMIĘ
DLA DYREKTORÓW SPRZEDAŻY W EDYCJI 2022

Kolejna edycja już na początku 2024!


Zapisz się na listę rezerwową...

START zajęć:
4 marca 2022

Jesteś zainteresowany udziałem?

Chcę poznać więcej opinii

Zastanawiasz się czy warto?
Poznaj opinie uczestników poprzednich edycji
!

absolwentów Akademii

ponad 140

Chcę zgłosić swój udział w ADBM

Dołącz do grona

Dyrektorzy

dealerskich działów sprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

Kierownicy

działów

sprzedaży

Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem sprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

KRYTERIA NABORU:
By móc wziąć udział w programie należy pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu sprzedaży bądź wyższym. Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Dyrektorzy

dealerskich działów sprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

Kierownicy

działów

sprzedaży

Dyrektorzy zarządzający firmą dealerską

Osoby przygotowujące się do zarządzania działem sprzedaży

Do kogo jest skierowana Akademia Dealer Business Management?

Pierwszy na polskim rynku program rozwoju dealerskiej kadry zarządzającej

Praktyczne zajęcia o charakterze warsztatowym

4 zjazdy, 8 pełnych dni warsztatowych

Najlepsi eksperci i praktycy

polskiego rynku dealerskiego

Dlaczego warto wybrać Akademię Business Management?

Rozwiniesz kompetencje w zakresie zarządzania działem samochodów nowych i używanych

Korzyści z udziału w Akademii Business Management

Otrzymasz zestaw praktycznych narzędzi i arkuszy budżetowych, które będziesz mógł wdrożyć u siebie


Poznasz najefektywniejsze systemy wynagrodzeń
w dziale handlowym

Opanujesz umiejętności budżetowania
i planowania w dziale sprzedaży

1

2

3

4

5

Rozwiniesz umiejętności zarządzania zespołem pracowników, delegowania zadań i rozliczania z nich

Czego dowiesz się podczas zajęć w Akademii ?

  • Jak przygotować budżety działowe w oparciu
    o twarde dane i wskaźniki?
  • Jak wprowadzić budżetowanie kroczące zamiast budżetów długofalowych i kiedy
    warto to zrobić?
  • Jaka powinna być optymalna struktura zatrudnienia w Twoim dziale handlowym?
  • W jaki sposób zwiększyć marżowość działu samochodów nowych?
  • Czy w tych trudnych czasach profilowanie stoku ma jeszcze sens?
  • Co zrobić by zminimalizować ilość dawanych rabatów?
  • Jak ułożyć system wynagrodzeń by był on nie tylko satysfakcjonujący dla pracowników, ale przynosił wymierne efekty dla działu?
  • Jakie są kluczowe dla efektywności działu handlowego wskaźniki KPI, i jak je osiągnąć?
  • Jak zwiększyć penetrację sprzedaży produktów F&I?
  • Jakie powinny być kluczowe elementy strategii flotowej firmy dealerskiej?
  • Co zrobić by współpraca z firmami CFM przynosiła wymierne korzyści nie tylko firmom flotowym?
  • W jaki sposób optymalizować koszty, zwiększając efektywność finansową działu?
  • Jakie wskaźniki powinien osiągać Twój
    dział handlowy i jak to zrobić?
  • Dlaczego w dziale używanych wskaźnik rotacji jest ważniejszy niż generowana na transakcjach marża?
  • Z jakich źródeł pozyskiwania aut używanych korzysta niewielu dealerów, a naprawdę warto to robić?
  • Od czego zacząć analizę skuteczności poszczególnych kanałów i dlaczego tak ważny jest rejestr wycen samochodów używanych?
  • Jak zarządzać podległymi pracownikami liniowymi i nie tylko w sposób efektywny?
  • W jaki sposób delegować zadania swoim podwładnym i skutecznie ich z tego rozliczać?
  • Jak za pomocą prostych formuł w Excelu usprawnić sobie codzienną pracę?
  • Jak przygotować dane do analizy z różnych systemów CRM i DMS i przygotować z nich efektowny graficznie raport?
  • Jak zaplanować sprzedaż na kolejny rok w tych wyjątkowych czasach?
  • Jak przygotować budżet działu na podstawie 7 najważniejszych parametrów i wartości?

Program

Harmonogram

ZJAZD 1.

Dzień 1.

Wojciech Kordalewski / Marek Konieczny


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja struktury działu sprzedaży

(Wykład z elementami ćwiczeń)



Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - organizacja procesu sprzedaży

(Wykład z elementami ćwiczeń)

Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych i działem F&I - systemy wynagrodzeń, analiza działu i konkurencji

(Wykład z elementami ćwiczeń)



Anna Małecka


Zarządzanie personelem

(Trening umiejętności interpersonalnych)




Michał Wąsik


Zarządzanie sprzedażą

samochodów używanych

(Wykład z elementami ćwiczeń)


Krzysztof Sosnowski


Zarządzanie działem flotowym -
współpraca z firmami CFM

(Wykład z elementami ćwiczeń)


Jesteś zainteresowany również

Akademią dla Dyrektorów Serwisu?

Sprawdź szczegóły

Dzień 2.

4-5 MARCA 2022

ZJAZD 2.

1-2 KWIETNIA 2022

ZJAZD 3.

13-14 MAJA 2022

ZJAZD 4.

3-4 CZERWCA 2022

ADBM

Serwis

dla Dyrektorów Serwisu

Piotr Majcher


Excel w dealerskim dziale sprzedaży

(Trening doskonalenia umiejętności)


Wojciech Kordalewski


Zarządzanie sprzedażą samochodów nowych - planowanie sprzedaży, budżetowanie

(Wykład z elementami zajęć praktycznych)




dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

dzień 1.

dzień 2.

Opinie absolwentów

„Szkolenie zawierało kompleksową wiedzę na temat zarządzania sprzedażą. Świetna okazja do poszerzenia wiedzy. Zajęcia prowadzone w miłej atmosferze, sporo przykładów praktycznych rozwiązań, dużo przydatnych materiałów szkoleniowych. Polecam, bez chwili zawahania."

Piotr Picur
Dyrektor sprzedaży, G&G Auto

„Świetne szkolenie dla nowych osób na stanowisku Dyrektora Sprzedaży,

a dla osób doświadczonych usystematyzowanie wiedzy. Dobrze przewidziany balans pomiędzy modułami, dużo wiedzy praktycznej – POLECAM!"

Michał Mikołajczyk
Dyrektor sprzedaży, BMW Smorawiński

„Koncentracja najistotniejszych aspektów zarządzania w jednym procesie szkoleniowym. Dla doświadczonych, możliwość weryfikacji

i poszerzenia własnej wiedzy na temat zarządzania, dla osób nowych w branży kompleksowa wiedza na temat dealerskiego biznesu”

Marek Drabczyk
Dyrektor zarządzający, Toyota Nowakowski

Tak uczestnicy ostatniej edycji ADBM dla Dyrektorów Sprzedaży ocenili poziom zadowolenia i przydatności pozyskanej wiedzy w codziennej pracy!

Wykładowcy

Wojciech Kordalewski

Michał Wąsik

Marek Konieczny

Andrzej Sadowski

Krzysztof Sosnowski

Anna Małecka

Piotr Majcher

Lider

projektu

Zanim rozpoczął pracę, jako konsultant ASE Global zdobywał doświadczenie w branży dealerskiej bezpośrednio pracując na różnych stanowiskach w stacjach dealerskich w Polsce i zagranicą. Od 2000 roku związany był z Grupą PGD przechodząc przez różne szczeble struktury zarządczej w tym Dyrektora Generalnego i Prezesa Zarządu PGD. Odpowiedzialny za strategię i cała działalność operacyjną firmy. Obecnie realizuje dedykowane indywidualne konsultacje, programy naprawcze i projekty szkoleniowo – coachingowe dla właścicieli i kadry kierowniczej dealerstw w zakresie zarządzania poszczególnymi działami stacji dealerskiej koncentrując się na wszystkich aspektach począwszy od ludzi, procesów, poprzez przychody, marże, koszty, co wpływa bezpośrednio na wzrost zyskowności biznesu.

Pracujący w branży od ponad dekady ekspert w dziedzinie rynku dealerskiego, autor wielu publikacji prasowych, inicjator kilkunastu projektów doradczych i konferencyjnych. Partner zarządzający w firmie doradczej DCG Dealer Consulting i wydawca miesięcznika DEALER. Współtwórca i prezes Związku Dealerów Samochodów.

Praktyk i ekspert od zarządzania flotą. W branży od 1996 r. Wprowadzał na polski rynek czołowych graczy CFM (Hertz Leasing, Prime Car Management, ING Car Lease, Alphabet Polska). Wyróżniany w prestiżowych branżowych zestawieniach („Ludzie Dekady Branży Flotowej”, „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”). Podwójny Laureat Auto Finance Network Londyn 2015. Obecnie partner w Total Fleet Solutions, polskiej firmie konsultingowej z obszaru szeroko rozumianego zarządzania flotą samochodową. Wieloletni wykładowca i prelegent.

Z Excelem pracuje od 18 lat, a szkolenia z tej aplikacji – również dla dealerów – prowadzi od 2007 r. Proste wytłumaczenie nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień to jego chleb powszedni. Od 2011 r. prowadzi kanał na YouTube, w których omawia problemy związane z Excelem. Od tego czasu opublikował ponad 800 filmów, które miesięcznie ogląda ponad 200 tys. użytkowników. Posiada certyfikaty potwierdzające jego doświadczenie i umiejętności związane z Excelem, w tym: Microsoft Certified Trainer i Microsoft Excel Expert.

Od 21 lat pracuje w obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Ukończyła prestiżową Szkołę Trenerów i Psychoterapeutów w nurcie Gestalt. Specjalizuje się w rozwoju umiejętności i kompetencji w obszarach osobistego potencjału. Jest certyfikowanym Coachem Praktykiem Biznesu, Master and Team Coachem według standardów EMCC oraz certyfikowanym coachem QEC (Quantum Energy Coaching). Prowadziła wiele cyklów Akademii Lidera, Akademii Menedżera zarówno dla firm handlowych, usługowych jak i produkcyjnych.

Doradca ds. rozwoju dealerów w obszarze obsługi posprzedażnej, twórca Programu Rozwoju Dealera poprzez rozwój Obsługi Posprzedażnej. Od 2005 r. prowadzi audyty, szkolenia i doradztwo dla dealerów marek: Renault, Ford, BMW, Nissan, Honda i Renault Trucks. Współpracuje z firmą Urban Science w zakresie audytów standardów dealerskich. W latach 2004-2005 dyrektor zarządzający dealera BMW w Warszawie (Smorawiński/Bawaria Motors). W latach 1997–2003 pracował w Polsce dla grupy Sumitomo: jako dyrektor działu części w Ford Auto Plaza oraz jako dyrektor ds. rozwoju w Summit Auto Poland.

Dyrektor biura ASE Global w Polsce, odpowiedzialny także za rynek w Czechach i na Słowacji. Ekspert w dziedzinie Business Management rynku motoryzacyjnego. Swoje doświadczenie zdobywał, wdrażając nowoczesne systemy raportowania finansowego dla dealerów samochodowych. W czasie realizacji tych projektów pracował z dealerami z całej Europy. Obecnie prowadzi liczne kursy z zakresu zarządzania wskaźnikowego stacją dealerską – dedykowane właścicielom stacji oraz kierownikom poszczególnych działów. ASE Global to jedna z czołowych firm świadczących usługi dla rynku motoryzacyjnego. Działa w 34 krajach świata. Doradza zarówno dealerom, jak również importerom i producentom samochodów.

Kryteria naboru

Aby uniknąć zbyt dużego zróżnicowania poziomu uczestników, przyjęliśmy kryterium naboru na podstawie stażu pracy w firmie dealerskiej – by wziąć udział w programie musisz pracować co najmniej 12 miesięcy na stanowisku zastępcy kierownika działu bądź wyższym.

Wyjątkiem są osoby planujące otworzenie własnej działalności dealerskiej – w tym wypadku warunkiem kwalifikującym jest prowadzenie działalności gospodarczej od co najmniej 12 miesięcy i dodatkowa rozmowa wstępna, mająca na celu upewnienie się że wiedza kandydata jest wystarczająca do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym.

Formularz rezerwacji miejsca ADBM Dyrektorzy w edycji 2024

Chcę zarezerwować wstępnie miejsce:

__________________________

Na podane adresy e-mail wyślemy informacje organizacyjne na temat szkolenia.

Zobowiązuję się do wpłacenia wpisowego w wysokości 890 zł netto w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, oraz do opłacenia wystawionej przez Dealer Consulting Group faktury VAT za udział w Akademii Dealer Business Management najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem programu.

Cena obejmuje: uczestnictwo w czterech dwudniowych sesjach szkoleniowych,
materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch

Cena nie obejmuje: kosztów dojazdu, noclegów.

Zgłaszam udział w:

__________________________

Dane do faktury:

Dane zgłaszającego:

Uwagi:

* Regulamin dostępny jest tutaj

**Więcej szczegółów dostępnych jest w polityce prywatności organizatora Akademii firmy Dealer Consulting. Pełna treść dostępna jest tutaj

Informacje organizacyjne

Hotel Airport Okęcie****

Warszawa, ul. 17 Stycznia 24

Lokalizacja

Ze względu na warsztatowy charakter zajęć liczba miejsc jest ograniczona

Ograniczona liczba uczestników!

Udział w szkoleniu obejmuje:

- materiały szkoleniowe

- lunch i serwis kawowy

- certyfikat ukończenia Akademii

Cena uczestnictwa:

8900 zł netto + VAT

Zgłaszam udział

do 20 osób

Jesteś zainteresowany również

Akademią dla Dyrektorów Serwisu?

Sprawdź szczegóły

ADBM

Serwis

dla Dyrektorów Serwisu

Dealer Akademia w obiektywie


Kontakt


Jakub Konieczny

882 168 648

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz

Obserwuj nas na:

ul. Komitetu Obrony Robotników 56

02-146 Warszawa

Tel. 22 243 63 86
redakcja@miesiecznikdealer.pl